ســوالات متـــــداول
- ســــــوالات متــــداول خریــــد
در این حالت سفارش شما در حال پیگیری توسط کارشناس مربوطه است.
درصورتی که سفارش شما بیشتر از 3 ساعت از زمان پرداختش میگذرد جهت سریع تر انجام شدن سفارش خود با پشتیبانی در تماس باشید .
- نکاتی که باید به آن توجه کنید
در زمان های خاص ممکن است انجام سفارش شما تا 24 ساعت نیز طول بکشد
شرایطی که ممکن است انجام سفارش شما را با تا خییر رو به رو کنند :
1-1 عدم تامین کالا از سوی شرکت تامین کننده باشد
2-1 حجم بالای سفارشات
3-1 مشکلات فنی در فروشگاه ( قطعی سرویس های پرداخت یا VPS ای فروشگاه و…)
4-1 مشکلات فنی در پلتفرم هدف سفارش شما ( به عنوان مثال مشکل در درگاه های پرداخت STEAM ) - کارشناسان ما به ترتیب تمامی سفارشات را تحویل میدهند و پرداخت وجه بیشتر به هیچ عنوان باعث سریع تر انجام شدن سفارش شما نخواهد شد.
- پشتیبانی میتواند در صورت نیاز قبل از انجام سفارشات شما درخواست انجام احراز هویت را به مشتری اعلام کند
در این وضعیت تیکت جدیدی برای شما از طرف کارشناسان فروشگاه ایجاد شده است.
در این وضعیت شما باید وارد حساب کاربری خود شوید. و در بخش احراز هویت مدارک درخواست شده را برای فروشگاه ارسال کنید.
این وضعیت به این معنی است که موجودی کالا در فروشگاه به اتمام رسیده است. و کارشناسان فروشگاه در حال تامین محصول مورد نظر هستند. شما میتوانید از طریق ارسال تیکت به فروشگاه از وضعیت تامیین محصول با خبر شوید یا درخواست عودت وجه کنید
این وضعیت به این معنی است که سفارش شما در حال حاضر تکمیل شده است. و از طریق ترید در پلتفرم استیم برای شما ارسال شده است. توجه داشته باشید که درصورتی که این ترید در زمان کوتاهی اکسپت نشود ممکن است کنسل شود.
- ســــــوالات متــــداول پــــشتیبــانـــــی
پشتیبانی های سفارشات فقط از طریق ارسال تیکت انجام میشود.
برای این کار میتوانید از طریق پشتیبانی آنلاین یا تلگرام اقدام کنید
آیا هنوز سوال دارید؟
اگر پاسخ سوالتان را پیدا نکردید، میتوانید با ما تماس بگیرید یا قوانین و مقررات سایت را مطالعه کنید.