نقد و بررسی, بازی
>
>
>
بررسی اولین تریلر بازی GTA VI

بررسی اولین تریلر بازی GTA VI

راهنمای محتوا

امروز روز بزرگی برای تمامی گیمرها بود طوری که برای بسیاری برای همیشه در ذهنشان این تاریخ را ثبت میکنند با انتشار اولین تریلر بازی GTA VI توانستیم اطلاعات کمی از این بازی به دست بیاوریم اما همین اطلاعات کافی بود که متوجه شویم با چه شاهکار بزرگی رو به رو هستیم بازی GTA VI بیشتر از 10 سال است که در دست توسعه است. و باید گفت این مدت زمان طولانی همراه با راک استار برابر است یک شاهکار بزرگ در این مقاله با بررسی اولین تریلر بازی GTA VI همراه شما هستیم

برای اولین بار در در تاریخ GTA یک کارکتر زن شخصیت اصلی داستان است

لوسیا که در تریلر بازی با آن آشنا شدیم اولین شخصیت زن در سری بازی های GTA است فعلا اطلاعات زیادی از این شخصیت در دسترس نیست اما طبق اولین تریلر بازی این شخصیت ظاهرا با یک بیماری روانی دست و پنجه نرم میکند و در اولین سکانس تریلر در حال صحبت با یک روانشناس است البته با لباس زندان که این احتمال وجود دارد شروع داستان بازی GTA VI در قالب شخصیت لوسیا و در زندان باشد در کنار لوسیا یک شخصیت اصلی مرد نیز وجود دارد که نام او جیسون است.

شبکه های اجتماعی در بازی نقشی اساسی و مهم دارند

همانطور که در تریلر مشاهده کردید در بازی چند صحنه در قالب یک شبکه اجتماعی منتشر میشود که مانند لایو Instagram عمل میکند به گفته بعضی منابع این اپلیکیسن یک اپلیکیشن واقعی برای تلفن های همراه ما خواهد بود طوری که این بازی را با زندگی واقعی ما گره خواهد زد

وایس سیتی فقط بخشی از دنیای GTA VI محسوب می‌شه

بنا به گزارش IGN، وایس سیتی در واقع  فقط بخشی از یک ایالت در بازی به اسم لئونیدا (Leonida) است. به گفته راک‌استار، لئونیدا گسترده‌ترین و در عین حال درگیرکننده‌ترین تجربه از سری GTA را برای گیمرها ممکن می‌کند.

در بازی فقط شاهد افراد لاغر نیستیم

طبق تریلر بازی در بازی شاهد افراد با فرم بدنی مختلف هستیم و ماننده سری های قبل شهر مملو از افراد با تناسب اندام نیست

گونه های مختلف جانواری مانند RED DEAD 2 حتی فراتر از آن

حضور انواع تمساح، کروکودیل، پلیکان، فلامینگو، دلفین، کوسه و احتمالا پوشش جانوری کاملی مثل چیزی که پیش از این در RDR2 دیده بودیم.

شهر میامی به طور دیوانه واری واقعی طراحی شده است

در تصویر بالا شاهد تصویر میامی در بازی GTA VI هستیم و تصویر پایین شهر میامی در واقعیت است در این مورد نیل دراکمن، رئیس استودیو ناتی‌داگ این گونه سخن میگوید

«شگفت انگیز است. به‌عنوان کسی که در میامی بزرگ شده، باید بگویم که به شکل تکان‌دهنده‌ای آشنا به نظر می‌رسد».

شاهد جشن های مختلف در بازی هستیم

در تریلر بازی شاهد چند صحنه از فستیوال های مختلف ماننده فستیوال رنگ و گل هستید همچنین در تریلر چند صحنه وجود دارد که ثابت میکند در این بازی شاهد افراد همجنس گرا خواهیم بود

سایر اطلاعاتی که از تریلر به دست آوردیم :

بازی دارای سیستم حمل و نقل گسترده ای است ماننده تصویر بالا که شاهد یک کشتی باری در حال حرکت و انواع قایق ها هستیم

شاهد برند های مختلف در بازی هستیم که دارای تبلیغات پویا و فعال خواهند بود

علاوه بر پلیس و همچنین سایر ارگان های دولتی شاهد حضور ارگان های جدید مانند سازمان کنترل حیوانات خواهیم بود

از نکات جالب تریلر GTA 6 می‌توان به این شخص اشاره کرد که احتمالا رفرنسی به یک مجرم واقعی به نام جوکر میامی است! این شخص در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ چند بار توسط پلیس میامی بازداشت شده بود. اگرچه جرایم او چندان سنگین نبودند، اما تتوهای صورت او توجهات زیادی به خود جلب کردند.

تمرکز بسیار زیاد روی زنده بودن شهر، تراکم جمعیت و البته سوشال مدیا در همه جای تریلر دیده می‌شود.

واکنش کارکنان استدیو Rockstar به انتشار تریلر بازی

خاویر آلتمن، انیماتور ارشد گیم‌پلی: «امیدوار بودم فردا همراه با هم‌تیمی‌ها و همکارانم آن را تماشا کنم. احساس می‌کنم لایق آن لحظه بوده‌ایم.»

آنخل اورتیز، برنامه‌نویس گرافیک: «تا زمانی که به دفتر نرفته‌ام و کنار افرادی که این بازی را با آن‌ها ساخته‌ام و روی آن سخت کار کرده‌اند نباشم، تریلر را نمی‌بینم.»

کانر برنامه نویس ارشد: «لیک‌شدن تریلر کاملا ناامیدکننده است. واقعا مشتاق بودم تا آن را با همه تماشا کنم. افراد زیادی مشتاق بوده‌اند.»

زارا نوید، مهندس سیستم‌های بازی: «ناراحتم که تریلر اینطور منتشر شد، اما نمی‌توانم بیشتر از این هیجان‌زده باشم که روی یک پروژه شگفت‌انگیز کار کرده‌ام.»

واکنش برخی افراد شناخته‌شده به تریلر GTA 6

دنیل احمد، مدیر تحقیقات Niko Partners: «کمی ناامید شدم که باید تا سال ۲۰۲۵ صبر کنم تا یک پَرودی / طنز افراطی از فرهنگ آمریکا را در GTA 6 تجربه کنم، در حالی که همین امروز آمریکایی‌ها می‌توانند آن را تجربه کنند.»

اسکات لو، مدیر ارتباطات استودیو Firewalk متعلق به سونی:‌ «برای من که در فلوریدا بزرگ شده‌ام، به‌نظر می‌رسد که این یکی از فلوریدایی‌ترین بازی‌هایی است که تاکنون ساخته شده. نمی‌توانم صبر کنم.»

جیمز جارویس، تهیه‌کننده Future Games Show: «باور نمی‌کنم چنین اتفاقی افتاده باشد و واقعا برای هزاران نفری که دوست داشتند آن لحظه را با یکدیگر تماشا کنند متاسفم. نکته مثبت اینکه کیفیت کار تیم واقعا در تریلر می‌درخشد.»

تیم سورت، کارگردان خلاق بازی The Last Night و موسس استودیو Odd Tales: «تیم راکستار: می‌دانم لو رفتن کار شما آن هم بعد از چندین سال مزخرف است. اما شما در حال خلق چیز خارق‌العاده‌ای هستید. به واکنش‌ها نگاه کنید. بدون هیچ ناامیدی و با شادی خالص. بابت تقویت رسانه از شما متشکریم.»

قطعا این بازی یک پیشرفت رو به جلو در صنعت بازی سازی خواهد بود همانگونه که در RDR2 شاهد آن بودیم قطعا شاهد پیشرفت بسیار زیادب در این بازی خواهیم بود به هر حال طبق اطلاعاتی که در دست داریم انتشار این بازی فعلا فقط برای Xbox و Playstation تایید شده است و متاسفانه فعلا صحبتی در مورد نسخه کامپیوتری این بازی نشده است. اما متیوانید سیستم مورد نیاز بازی gta vi را در این مقاله مشاهده کنید همچنین میتوانید اولین تریلر بازی GTA VI را در این صفحه مشاده کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین نوشته هایی که در بلاگ منتشر شده است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x