اخبار بازی‌ها
>
>
طبق گزارش‌ها، بازسازی Dead Space 2 در دست توسعه بود، اما دیگر نه

طبق گزارش‌ها، بازسازی Dead Space 2 در دست توسعه بود، اما دیگر نه

راهنمای محتوا

EA به گزارشی که ادعا می‌کرد توسعه‌دهنده EA Motive در مراحل اولیه تولید نسخه بازسازی شده Dead Space 2

در بیانیه ای که به IGN ارائه شد، ناشر نوشت: “ما معمولاً در مورد شایعات اظهار نظر نمی کنیم، اما هیچ اعتباری برای این داستان وجود ندارد.” با این حال، جف گراب، روزنامه‌نگار – که در اصل داستان بازسازی Dead Space 2 را شکست، به اسلحه‌های خود می‌چسبد. گراب در رسانه‌های اجتماعی پاسخ داد و نوشت: «من به شما اجازه می‌دهم اگر می‌خواهید EA را باور کنید، اما هر زمان که شرکتی می‌گوید «این درست نیست» اما مشخص نمی‌کنند که در مورد کدام قسمت از داستان صحبت می‌کنند. اره.”

در حالی که بیانیه EA مطمئناً مانند یک تکذیب کامل به نظر می‌رسد، گراب همچنان ابراز تاسف کرد: “Dead Space 2 قطعا در حال برنامه‌ریزی بود. نام رمز داشت. و آنها اکنون آن را نمی‌سازند.”

به گفته جف گراب همیشه حرف، بازسازی Dead Space 2 در EA در بود. با این حال، استودیو از آن زمان پروژه را متوقف کرد زیرا نسخه اولیه بازی فروش ضعیفی داشت

گراب گفت: “اگر شما مشتاقانه منتظر Dead Space 2 بودید، این یک خبر بد است. این یک خبر بد است.”

به گفته گراب، این بازسازی Dead Space 2 قبل از به پایان رسیدن در مرحله پیش تولید بود. اکنون، EA Motive یک تیم دو پروژه ای است که روی پروژهای دیگری کار می کند.

دیروز، اعلام شد که کارگردانان بازسازی Dead Space، فیلیپ دوچارم و رومن کامپوس-اوریولا، سرپرست تیم جدیدی با EA Motive هستند که روی Battlefield کار می کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین نوشته هایی که در بلاگ منتشر شده است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x