استیم
>
>
>
>
>
آموزش خرید بازی با کلید tf2

آموزش خرید بازی با کلید tf2

راهنمای محتوا

امروزه با توجه به افزایش شدید قیمت دلار و سیاست‌های جدید استیم، خرید بازی برای کاربران ایرانی بسیار دشوار شده به طوری که برای خرید یک بازی بعضا باید مبلغ بالای 2 میلیون بپردازند. به همین دلیل خرید بازی با کلید tf2 روشی بهتر و ارزانتر است. در این مطلب با آموزش خرید بازی با کلید tf2 در خدمت شما هستیم.

 

ابتدا شما باید به تعداد مورد نظر کلید تهیه کنید و آنرا داخل اکانت استیم خود داشته باشید. تعداد کلید مورد نیاز شما وابسته به بازی مورد نظری است که می‌خواهید آنرا تهیه کنید. هر کلید معمولا بین 2 تا 2.20 دلار اکانت شما را شارژ میکند و برای مثال اگر بازی مورد نظر شما 10 دلار باشد شما میبایست 5 کلید تهیه کنید. برای خرید کلید tf2 می‌توانید از فروشگاه کارت‌بست اقدام کنید.

آموزش خرید بازی با کلید tf2

پس از تهیه کلید tf2 می‌توانید آنهارا در مارکت استیم بفروشید تا موجودی اکانت شما شارژ شود. در ادامه آموزش فروش کلید tf2 را به صورت مرحله به مرحله آماده کرده‌ایم. توجه کنید که قبل از انجام مراحل زیر مطمئن شوید که استیم گارد موبایل شما فعال باشد.

ابتدا از قسمت زیر وارد اینونتوری اکانت خود شوید.

آموزش خرید بازی با کلید tf2

سپس آیتم کلید tf2 را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید و دکمه Sell را که در گوشه پایین سمت راست است را بزنید. همچنین در بالای دکمه Sell موردی به نام Starting at را مشاهده خواهید کرد که در آن قیمت کنونی این آیتم در مارکت را نوشته است که بهتر است آن را به خاطر داشته باشید. برای مثال در تصویر زیر قیمت کلید در این لحظه 2.23 دلار است.

آموزش خرید بازی با کلید tf2

با کلیک بر روی دکمه Sell صفحه زیر برای شما باز خواهد شد که شامل 2 فیلد به نام های You receive و Buyer pay  است. شما می‌توانید در بخش Buyer Pay مبلغ فروش کلید خود را بنویسید و در فیلد You receive مبلغ دریافتی خود را ببینید.

آموزش خرید بازی با کلید tf2

سوالی که ممکن است برای شما به وجود آید این است که کلید را با چه قیمتی به فروش برسانم؟

برای جواب این سوال بهتر است قیمت فعلی این آیتم را در مارکت بررسی کنید. برای مثال در تصویر بالا قیمت کلید در آن لحظه $2.23 بود. اگر قیمتی که برای کلید خود در نظر دارید خیلی بالاتر از این مبلغ باشد، ممکن است کلید شما خیلی دیر به فروش رود و یا اصلا به فروش نرسد. همچنین اگر قیمتی پایین تر از آن در نظر بگیرید، مبلغ دریافتی شما کمتر خواهد بود که این امر موجب ضرر کردن شما می‌شود.

در نتیجه بهتر است مبلغ فروش شما یا همان قیمت آن لحظه آیتم باشد و یا چند سنت بالا یا پایین‌تر باشد که هم آیتم شما زیر یک دقیقه به فروش برسد و هم از نظر قیمت به نفع شما باشد.

پس از فروش رفتن کلید شما مبلغ آن به موجودی اکانت شما اضافه خواهد شد و در کادر بالا سمت راست استیم، کنار نام اکانت شما قابل مشاهده خواهد بود. سپس شما می‌توانید وارد Store استیم شوید و بازی مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

در این مطلب قصد داشتیم شما را با ارزان‌ترین روش خرید بازی در استیم آشنا کنیم تا در شرایط سخت اقتصادی بهای کمتری بابت خرید بازی ها بپردازید. شما می‌توانید سوالات خود را مربوط به این مطلب در بخش کامنت ها مطرح کنید تا در سریعترین زمان به سوالات شما پاسخ داده شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزان مقدمی
فرزان مقدمی
10 ماه قبل

دمتون گرم لطفا بیشتر مطالب اموزشی قرار بدین مخصوصا برای تغییر ریجن نخوردن . ولی یک موضوع هم که هست این کیلد ها در استیم زیاد قیمت ندارن باز هم برای خرید بازی جدید باید ۱۰-۲۰ تا خرید که خب باز هم میشه میلیونی هرچن که برای خرید بازی های قدیمی خیلی خوبه . بهتر نیست اسکین فروخته بشه به جای کلید ها ؟

آخرین نوشته هایی که در بلاگ منتشر شده است

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x