سیستم مورد نیاز
>
>
سیستم مورد نیاز Battlefield V

سیستم مورد نیاز Battlefield V

راهنمای محتوا

بازی Battlefield V یک بازی ویدیویی اکشن و شوتر اول شخص است که توسط استودیو DICE توسعه یافته و توسط الکترونیک آرتس (EA) منتشر شده است. این بازی در تاریخ 20 نوامبر 2018 برای پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One و Microsoft Windows منتشر شد.

مانند Battlefield 1 بازی Battlefield V نیز از دوره جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم الهام گرفته شده است. بازی به تجربه‌های مختلف شخصیات در جنگ جهانی دوم می‌پردازد و بازیکنان را به عنوان یک سرباز از جنگ جهانی دوم در سال‌های 1940 و 1941 شرکت می‌کنند.

Battlefield V شامل حالت‌های مختلفی است که شامل حالت چندنفره آنلاین با حمایت از تا 64 بازیکن در نقشه‌های بزرگ، حالت داستانی که به طور جداگانه داستان‌های جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد، و حالت Firestorm Battle Royale است که یک حالت Battle Royale است که در آن 64 بازیکن به مبارزه در یک نقشه بزرگ می‌پردازند.

با گرافیک بهبود یافته، مکانیک گیم‌پلی بهبود یافته و اضافه کردن عناصر جدیدی مانند سیستم ساخت و ساز، Battlefield V یک تجربه هیجان‌انگیز و جذاب از جنگ جهانی دوم را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

بازی Battlefield V، همچون دیگر بازی‌های این سری، در محیط جنگ جهانی دوم قرار دارد اما این بار با تمرکز بیشتر بر روی داستان‌ها و تجربه‌های شخصیت‌های مختلف در طول این جنگ.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد Battlefield V، حالت داستانی است که به آن “War Stories” می‌گویند. در این حالت، بازیکنان شاهد داستان‌های مختلف سربازان و افراد معمولی در سراسر جهان جنگ جهانی دوم هستند. این داستان‌ها معمولاً از زاویه‌های مختلفی نظیر نبرد‌های مختلف، عملیات جاسوسی، مأموریت‌های انفرادی و تاثیرات جنگ بر زندگی مردم را روایت می‌کنند.

همچنین، Battlefield V با حالت چندنفره آنلاین فراوانی ارائه می‌دهد که بازیکنان را به محیط‌های جنگ جهانی دوم به شکلی هیجان‌انگیز واقع‌گرایانه می‌برد. این حالت آنلاین شامل نقشه‌های بزرگ و متنوعی است که بازیکنان می‌توانند در آنها با دشمنان خود مبارزه کنند و تا 64 نفر در هر نقطه از جهان در آن شرکت کنند.

یکی از اضافه‌کردن‌های جالب به Battlefield V، حالت Firestorm است که یک حالت Battle Royale است. در این حالت، 64 بازیکن به مبارزه در یک نقشه بزرگ و با استفاده از تمام منابع و وسایل نقلیه در دسترس می‌پردازند تا آخرین بازمانده شوند.

به طور کلی، Battlefield V با تمرکز بر روی داستان‌های جذاب و متنوع، ارائه یک تجربه چندگانه در جنگ جهانی دوم، و اضافه‌کردن حالت‌های آنلاین هیجان‌انگیز، یک بازی شوتر اکشن واقع‌گرایانه و هیجان‌انگیز را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Battlefield V

  • پردازنده گرافیکی : NVIDIA GeForce® GTX 1050 / NVIDIA GeForce® GTX 660 2GB or AMD Radeon™ RX 560 / HD 7850 2GB
  • حافظه گرافیکی : 2GB
  • پردازنده مرکزی :  AMD FX-8350/ Core i5 6600K
  • رم : 8GB
  • سیستم عامل : Windows 10 (64 bits)
  • حافظه مورد نیاز : 50GB HDD

سیستم پیشنهادی بازی Battlefield V

  • پردازنده گرافیکی : NVIDIA GeForce® GTX 1060 6GB/AMD Radeon™ RX 580 8GB
  • حافظه گرافیکی : 8GB
  • پردازنده مرکزی : AMD Ryzen 3 1300X/Intel Core i7 4790
  • رم : 16GB
  • سیستم عامل : Windows 10 (64 bits)
  • حافظه مورد نیاز : 50GB SSD
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین نوشته هایی که در بلاگ منتشر شده است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x